57 lines
1.7 KiB
Plaintext
57 lines
1.7 KiB
Plaintext
# Blender modellezési lépések
|
|
|
|
1. Default Cube kitörlése
|
|
2. Referenciaképek importálása
|
|
3. Láb modellje
|
|
- új cube mesh
|
|
- referenciához igazítom (move, scale)
|
|
- loopcut, extrude -> láb fuggőleges része
|
|
- új cylinder mesh -> láb teteje
|
|
- cylinder aljának törlése
|
|
- cylinder és a láb többi részének összekötése új face-ek létrehozásával
|
|
- origin áthelyezése
|
|
- modell duplikálása és tükrözése -> másik láb
|
|
4. Test modellje
|
|
- új cube mesh, de csak a test egyik oldalához
|
|
- referenciához igazítás
|
|
- mirror modifier
|
|
- felső lap scale
|
|
- élek lekerekítése
|
|
5. Kar modellje
|
|
- új uv sphere mesh
|
|
- aljának törlése
|
|
- alsó körív extrude, könyöknél újabb extrude és forgatás
|
|
- könyöknél lekerekítés
|
|
- henger végének lezárása új face-el
|
|
- duplikálás és tükrözés
|
|
6. Kéz modellje
|
|
- új cylinder mesh
|
|
- scale, rotate, move
|
|
- új cylinder a maroknak
|
|
- inset
|
|
- duplikálás és tükrözés
|
|
7. Fej modellje
|
|
- új cylinder mesh
|
|
- extrude és scale a referencia követésével
|
|
- lekerekítés
|
|
8. Sisak modellje
|
|
- új sphere mesh
|
|
- félbevágom és tükrözöm modifierrel
|
|
- scale
|
|
- proportional editing referencia alapján
|
|
- extrude az orrnál
|
|
- knife tool -> szem kivágása
|
|
- szem inset és extrude
|
|
- száj kivágása knide toollal
|
|
- subdivision surface
|
|
9. Köpeny modellje
|
|
- új plain mesh
|
|
- knife tool -> referencia körbevágása
|
|
- remesh, solidify, subdivision modifier
|
|
- pinning vertex group a nyak körül
|
|
- collision a testre
|
|
- cloth simulation
|
|
10. Fények hozzáadása
|
|
11. Materialok beállítása
|
|
12. Kamera beállítása
|
|
13. Póz beállítása |