szamitogepes-grafika/BenedekLaszlo_IH1RZJ.txt
2024-11-14 15:17:00 +01:00

57 lines
1.7 KiB
Plaintext

# Blender modellezési lépések
1. Default Cube kitörlése
2. Referenciaképek importálása
3. Láb modellje
- új cube mesh
- referenciához igazítom (move, scale)
- loopcut, extrude -> láb fuggőleges része
- új cylinder mesh -> láb teteje
- cylinder aljának törlése
- cylinder és a láb többi részének összekötése új face-ek létrehozásával
- origin áthelyezése
- modell duplikálása és tükrözése -> másik láb
4. Test modellje
- új cube mesh, de csak a test egyik oldalához
- referenciához igazítás
- mirror modifier
- felső lap scale
- élek lekerekítése
5. Kar modellje
- új uv sphere mesh
- aljának törlése
- alsó körív extrude, könyöknél újabb extrude és forgatás
- könyöknél lekerekítés
- henger végének lezárása új face-el
- duplikálás és tükrözés
6. Kéz modellje
- új cylinder mesh
- scale, rotate, move
- új cylinder a maroknak
- inset
- duplikálás és tükrözés
7. Fej modellje
- új cylinder mesh
- extrude és scale a referencia követésével
- lekerekítés
8. Sisak modellje
- új sphere mesh
- félbevágom és tükrözöm modifierrel
- scale
- proportional editing referencia alapján
- extrude az orrnál
- knife tool -> szem kivágása
- szem inset és extrude
- száj kivágása knide toollal
- subdivision surface
9. Köpeny modellje
- új plain mesh
- knife tool -> referencia körbevágása
- remesh, solidify, subdivision modifier
- pinning vertex group a nyak körül
- collision a testre
- cloth simulation
10. Fények hozzáadása
11. Materialok beállítása
12. Kamera beállítása
13. Póz beállítása