# Blender modellezési lépések 1. Default Cube kitörlése 2. Referenciaképek importálása 3. Láb modellje - új cube mesh - referenciához igazítom (move, scale) - loopcut, extrude -> láb fuggőleges része - új cylinder mesh -> láb teteje - cylinder aljának törlése - cylinder és a láb többi részének összekötése új face-ek létrehozásával - origin áthelyezése - modell duplikálása és tükrözése -> másik láb 4. Test modellje - új cube mesh, de csak a test egyik oldalához - referenciához igazítás - mirror modifier - felső lap scale - élek lekerekítése 5. Kar modellje - új uv sphere mesh - aljának törlése - alsó körív extrude, könyöknél újabb extrude és forgatás - könyöknél lekerekítés - henger végének lezárása új face-el - duplikálás és tükrözés 6. Kéz modellje - új cylinder mesh - scale, rotate, move - új cylinder a maroknak - inset - duplikálás és tükrözés 7. Fej modellje - új cylinder mesh - extrude és scale a referencia követésével - lekerekítés 8. Sisak modellje - új sphere mesh - félbevágom és tükrözöm modifierrel - scale - proportional editing referencia alapján - extrude az orrnál - knife tool -> szem kivágása - szem inset és extrude - száj kivágása knide toollal - subdivision surface 9. Köpeny modellje - új plain mesh - knife tool -> referencia körbevágása - remesh, solidify, subdivision modifier - pinning vertex group a nyak körül - collision a testre - cloth simulation 10. Fények hozzáadása 11. Materialok beállítása 12. Kamera beállítása 13. Póz beállítása