diff --git a/BenedekLaszlo_IH1RZJ.blend b/BenedekLaszlo_IH1RZJ.blend new file mode 100644 index 0000000..7cc328b Binary files /dev/null and b/BenedekLaszlo_IH1RZJ.blend differ diff --git a/BenedekLaszlo_IH1RZJ.txt b/BenedekLaszlo_IH1RZJ.txt new file mode 100644 index 0000000..b8c0f11 --- /dev/null +++ b/BenedekLaszlo_IH1RZJ.txt @@ -0,0 +1,57 @@ +# Blender modellezési lépések + +1. Default Cube kitörlése +2. Referenciaképek importálása +3. Láb modellje + - új cube mesh + - referenciához igazítom (move, scale) + - loopcut, extrude -> láb fuggőleges része + - új cylinder mesh -> láb teteje + - cylinder aljának törlése + - cylinder és a láb többi részének összekötése új face-ek létrehozásával + - origin áthelyezése + - modell duplikálása és tükrözése -> másik láb +4. Test modellje + - új cube mesh, de csak a test egyik oldalához + - referenciához igazítás + - mirror modifier + - felső lap scale + - élek lekerekítése +5. Kar modellje + - új uv sphere mesh + - aljának törlése + - alsó körív extrude, könyöknél újabb extrude és forgatás + - könyöknél lekerekítés + - henger végének lezárása új face-el + - duplikálás és tükrözés +6. Kéz modellje + - új cylinder mesh + - scale, rotate, move + - új cylinder a maroknak + - inset + - duplikálás és tükrözés +7. Fej modellje + - új cylinder mesh + - extrude és scale a referencia követésével + - lekerekítés +8. Sisak modellje + - új sphere mesh + - félbevágom és tükrözöm modifierrel + - scale + - proportional editing referencia alapján + - extrude az orrnál + - knife tool -> szem kivágása + - szem inset és extrude + - száj kivágása knide toollal + - subdivision surface +9. Köpeny modellje + - új plain mesh + - knife tool -> referencia körbevágása + - remesh, solidify, subdivision modifier + - pinning vertex group a nyak körül + - collision a testre + - cloth simulation +10. Fények hozzáadása +11. Materialok beállítása +12. Kamera beállítása +13. Póz beállítása \ No newline at end of file